2 maja 2012

korzenne klimaty


Dzisiaj trzy naszyjniki z kamieni i lnu. Wyglądają jak korzenie drzew. Według mnie całkiem fajne skojarzenie z naturą.
A propos natury, maj rozpieszcza nas pogodą, więc ja nawet ostatnio na inauguracji sezonu grillowego porobiłam zdjęcia ogrodowi przyjaciół. Sama ogródka nie posiadam, nad czym bardzo ubolewam.
Kiedy tylko mogę wyrwać się z miasta korzystam ile wlezie i jak szalona biegam pomiędzy kwitnącymi właśnie czereśniami z aparatem, szukając idealnego kadru. Zdjęcia wrzucę niebawem, a dzisiaj zostawiam Was z moimi "korzonkami". Jak Wam się podobają? Mogą być?







4 komentarze:

  1. Madziu są bardzo zen niemal czuje się na nich dotyk natury. Mnie najbardziej podoba się ten w brązach. Pozdrawiam Cię serdecznie i do siebie zapraszam. Grzegorz ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. W każdej kolorystyce mi się podoba. Ciężko by mi było zdecydować się, który wybrać. Lubię takie połączenie lnu i drobnej sieczki kamyczków. Idealnie ze sobą współgrają.
    Pozdrawiam i czekam na kadry z ogrodową przyrodą. ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne, ten w turkusie wręcz obłędny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo oryginalne i super ekologiczne.))))

    OdpowiedzUsuń