8 maja 2012

Koralikowe krople






Oczarował mnie ten wzór gdy przeglądałam jeden ze sklepów internetowych, a potem dziwnym zbiegiem okoliczności trafiłam na tutorial, w którym było dokładnie opisane jak go zrobić.
Są to jakby pół-kropelki, bo widywałam też pełną ich wersję. Taką w przyszłości pewnie też zrobię.
Tak mnie to wciągnęło, że od razu zrobiłam kilka par z przeróżnych drobnych koralików, które były akurat w moich zapasach. Polecam wszystkim. Wzór jest szybki i raczej łatwy. Nawet bez tutka, a tylko ze zdjęcia można dojść do tego jak je zrobić.
Od razu mówię, że link do tutoriala gdzieś zgubiłam, a że był to tutorial zagraniczny, to raczej nie przypomnę sobie nazwy bloga, na którym był umieszczony.

5 komentarzy:

  1. Śliczne, aż sama mam ochotę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne te kropelki :) na pewno slicznie wygladaja na uszkach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Musisz mieć duuuuzo cierpliwości :). Podziwiam misterną pracę :). Piękny kolor :).

    OdpowiedzUsuń
  4. wezmę te ze zdjęcia drugiego podaj cenę łącznie z przesyłką i podaj konto na które przelać kasę

    OdpowiedzUsuń