2 listopada 2011

:)

Już kolejny raz spotkała mnie niespodzianka i radość z wygranej w Candy. Tym razem poszczęściło mi się u Czarnej Jagody. Przyleciał do mnie pocztą piękny zestaw tkanin + małe słodkie co nieco w postaci "słodkich kubków" i czekolady do picia. Niestety gapa ze mnie i zapomniałam zrobić zdjęcia. Gdy tylko zobaczyłam tkaniny, dopadła mnie wena i skroiłam dwie z nich. Tak więc Jagódko, pożyczam zdjęcie od Ciebie, mam nadzieję, że się nie obrazisz.
Boskie są te pomarańczowe grochy, a i reszta świetna. Dziękuję Jagódko :)


4 komentarze:

  1. Fajne! Na pewno coś pieknego z nich wyczarujesz.

    Madziu, robimy nabór do DT Szuflady,
    Zapraszamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne materiałki, mnie podoba się ten z kleksikami, słabo go widać;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że materiały dotarły i jest z nich pożytek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne tkaniny, już jestem bardzo ciekawa co też z nich wyczarujesz? Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń