18 czerwca 2012

"pyszny" weekend







Weekend u rodzinki za miastem. Był pyszny, jak widzicie na zdjęciach. Czereśnia obrodziła pięknymi, słodkimi owocami, z całą rodzinką nie mogłam się od niej oderwać przez jakąś godzinę. Nazbieraliśmy ich tyle, że po napełnieniu brzuszków jeszcze do domu zabraliśmy. Natomiast kuzynka Ania upiekła pyszne muffinki, nie przewidziała natomiast, że my mieszczuchy tak ochoczo dopadniemy drzewa z owocami. Pomimo tego, że wypieki gospodyni były atrakcją w drugiej kolejności, rozeszły się bardzo szybko, były super! Jak ja uwielbiam takie dni... :)

3 komentarze:

  1. Madziu, cudne zdjęcia robisz. Stajesz się profesjonalistką, przepraszam!!! JUŻ nią jesteś. Szkoda tylko,że nie posiadamy jeszcze technologii, która by pozwoliła sięgnąć w głąb zdjęcia i poczęstować się tymi łakociami. Udanego tygodnia Ci życzę i wielu takich miłych dni. Grzegorz ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajjj, uwielbiam czereśnie, moje ulubione owoce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wizytę u mnie i jestem z rewizytą.Od razu jestem zachwycona zdjęciami i oczywiście ja też kocham czereśnie.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń