11 maja 2011

Anioł z serduszkiem


Tego aniołka uszyłam już jakiś czas temu, ale zupełnie zapomniałam go zaprezentować. Umknęło mi gdzieś to zdjęcie pośród setek innych. Przypomniałam sobie o nim przy okazji wertowania fotek do opublikowania w jednej z galerii internetowych, w której mam zaszczyt wystawiać swoje rzeczy.
Anielica będzie dostępna także TU.
Pomyślałam, że skoro zbliża się sezon chrztów (tak mi się przynajmniej wydaje), to taka anielica jest idealnym prezentem dla bobasa, na pamiątkę tego wydarzenia, bądź jako symbol anioła stróża, czuwającego nad maluchem.
Natomiast tutaj prezentowałam moje wcześniejsze anielice. Zapraszam do rzucenia okiem :)

Ech, zapomniałabym: biorę udział we wspaniałym Candy w Czekoujarzmianiu, zapraszam wszystkich :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz