23 listopada 2012

Pamiątkowe bransoletki

Zapomniałam pochwalić się Wam nietypowym zamówieniem jakie realizowałam jakiś czas temu.
Właściwie realizowałam je razem z moją mamą. Otóż pewna Panna Młoda zażyczyła sobie mieć pięć sztuk bransoletek z symbolem nieskończoności dla swoich przyjaciółek na pamiątkę.
Wszystkie trzy doszłyśmy do wniosku, że najfajniej będą wyglądały filcowe (szare) bransoletki z elementami dzierganymi szydełkiem (ze srebrnej nitki) i wyszywane koralikami. Cała bransoletka, która składa się dwóch warstw filcu, jest dodatkowo usztywniona klejem, dzięki czemu fajnie zachowuje kształt i przeszyta na brzegach, tak by od spodu nie widać było nitek od zdobień.






5 komentarzy:

  1. SUPER! piękne bransoletki!
    i wspaniały pomysł na pamiątkowy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny pomysł! Podobają mi się :)
    Dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam - Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny pomysł - a bransoletki super.Pozdrawiam Ewa ...dziekuję za udział w mojej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!! Bransoletki przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super- ale masz świetne pomysły : )

    OdpowiedzUsuń